30.12.09

250 - puDina di suku ribu

PUDina - Pidato Untuk Dina

BISMILLAHIR RAHMANIR RAHIM,
dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang;

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan salam sejahtera.

Yang saya cintai, dimana pidato ini ditujukan kepadanya, saudari milikku, Saudari Epal; Yang saya hormati, pembaca-pembaca yang tidak terlibat langsung dalam hal ini, dan terakhir sekali, memperkenalkan, Yang penulisannya selalu kurang difahami, diri saya sendiri, Encik Logam.

Pertemuan saya dengan Saudari Epal bermula sans-direct-contact, di tempat mana anak-anak muda separa liar dan tidak buta IT pada zaman itu berkeliaran, dan jika saya tidak menyambung pengajian separa tinggi saya di selatan tanah air, nescaya kami tidak akan bertemu pada waktu itu.

Walaubagaimanapun, tidak perlulah saya berkongsi pengalaman bersama kami yang selanjutnya disini, kerana saya yakin dan percaya, tuan dan puan tidak akan dapat memaafkan diri tuan dan puan selepas membaca pengalaman kami tersebut.

Di ruang yang terbentang luas ini, ingin saya memberitahu seluruh dunia bahawasanya, saya, Encik Logam, amat bahagia dalam hubungan saya dengan Saudari Epal, dan saya berharap, kami akan terus gembira bahagia bersama tidak kiralah tahun-tahun dan alam-alam yang akan kami tempuhi bersama kelak. Cabaran sentiasa akan wujud, bagaimana kita mengharungi cabaran itu bersamalah yang akan menentukan hala tuju kita selepas ini.

Semoga 5 tahun pengalaman bersama ini akan menjadi tiang asas kepada sebuah perhubungan yang kekal abadi dan sejahtera. Semoga Allah memakbulkan doa kita. Amin.

nota kaki: logika logam psikotik dan domestica sudah tamat di sini, setelah suku ribu tulisan-tulisan yang terkadang kurang bermakna, terkadang terlebih makna, kami menyusun sepuluh jari meminta maaf jika ada apa-apa yang menyinggung dan mengundang kemarahan tuan dan puan; yang baik itu datang dari Allah dan yang buruk itu datang dari diri kami sendiri. Semoga kita berjumpa lagi di reinkarnasi lain. IN SHA' ALLAH.

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila fikir betul-betul dan periksa ejaan sebelum meninggalkan pesanan.