27.7.06

Jiwa Kacau 2: Sesi Iklan


"Entri-entri terpilih dalam Jiwa Kacau II : Masuk Barisan ini banyak yang menyentuh perasaan saya. Tidak sukar menghabiskan kesemuanya dalam masa yang singkat. Susunannya diselang-selikan antara penulis sinis, penulis penuh kecindan dan penulis penuh emosi. Ada juga entri yang menyebabkan saya sukar berhenti ketawa."- Pengantar oleh Nisah Haji Haron, penulis cerpen "Annyss Sophillea" - teks wajib pelajar Tingkatan 4.

Penyumbang karya dalam buku JIWA KACAU edisi kedua:

Annyss - Amanitium - Aqil - Attochman - Attokz - Azhan - Bluehikari - Book - El-Maaniq - Esis - Kelambu - Kemat - Kingbinjai - Mat Jan - Ms D' - Naimisa Yusof - OP & Mulan - Puteri Elaira Eliza - Rima Nilzah - Rulan Awan - Sam Ahmad - Sinaganaga - Superdiman - Tok Rimau - Tuah Tanah


Terbitan hanya terhad kepada lebih kurang 500 naskah sahaja. Anda berminat? Sila emelkan nama anda kepada Amanitium[at]yahoo[dot]com untuk proses tempahan, cepat sebelum terlambat.

7 ulasan:

  1. Tanpa Nama27/7/06 09:23

    wah! ko jadi ejen ke? camne nak jadi ejen ek?

    BalasPadam
  2. aku jadi tukang beli je la

    BalasPadam
  3. Aku akan beli....kena sokong kawan-kawan ni...

    BalasPadam
  4. oit? jual buku lak, cikgu? berapa harga?

    BalasPadam
  5. waa.. mcm buku perang2 plak aih.. masuuukk barisaaaaaaaaaaaan :D

    BalasPadam
  6. saya!

    saya nak beli! :p

    BalasPadam
  7. kingbinjai:
    sesungguhnya kau perlu faham. aku bukan ejen. 007 ialah ejen. heh.

    zwitterion:
    sila pastikan anda beli daripada saya. haha.

    blackpurple:
    aku akan ingat apa yang kau cakap itu. aku akan tuntut.

    orochi:
    haha, harga asasnya hanyalah Ringgit Malaysia dua puluh sahaja tidak termasuk kos penghantaran.

    ien:
    haha, panggil saya jeneral amanitium.

    tuan tanah:
    untuk anda, saya jual dengan harga istimewa, 20 euro. haha.

    BalasPadam

Sila fikir betul-betul dan periksa ejaan sebelum meninggalkan pesanan.